/ ZTK PGŽ /

Association of technical culture of the Primorsko-goranska Region / Associazione per la cultura tecnica della Regione Litoraneo-montana

POZIV OSNOVNOŠKOLCIMA ZA RADIONICU 3D MODELIRANJA I PRINTANJA

Pozivaju se učenici osnovnih škola od 5. do 8. razreda sa područja županije da se prijave na radionice 3D modeliranja i printanja koje provodi Zajednica tehničke kulture Primorsko-goranske županije a financira ju Primorsko-goranska županija. Radionica je za polaznike besplatna.

Radionice obuhvaćaju edukacije u kojima će se polaznici upoznati sa osnovama 3D printanja – od ideje do izrade. Kroz teorijski dio polaznicima će se prezentirati rad 3D printera, od korištenja do raznih materijala te konačno modeliranje u odgovarajućem softveru. Polaznici radionica će moći vidjeti koliko vremena iziskuje modeliranje različitih modela ovisno o veličini modela i željenoj kvaliteti ispisa. Nakon usvajanja novih znanja i vještina modeliranja u 3D softveru, polaznici će imati prilike dizajnirati svoj unikatni privjesak za ključeve, pripremiti ga za 3D printanje te u konačnici i isprintati modelirani privjesak u željenoj boji. Osim 3D privjesaka, polaznici će imati prilike modelirati i isprintati razne kreativne 3D modele – od dekorativnih ukrasa do uporabnih predmeta.

Isprintani privjesci, kao i ostali 3D modeli izrađeni na radionici biti će poklonjeni polaznicima radionice.

Cilj edukativnih radionica 3D modeliranja i printanja je učenicima osnovnih škola na području županije omogućiti stjecanje novih znanja, vještine i pristup kreativnoj tehnologiji 3D stvaranja.

Zbog epidemioloških mjera broj polaznika je ograničen na 10 po radionici.

Prijave za radionice pošaljite na : simac.ivan@gmail.com

U prijavi navedite  ime i prezime polaznika, adresu i školu.

Radionice se održavaju se u školi uz suglasnost ravnatelja i roditelja poštujući epidemiološka pravila.

Detalji oko provedbe radionica dogovaraju se sa školom koja prijavi od 8-10 učenika.

ZAJEDNICA TEHNIČKE KULTURE PRIMORSKO-GORANSKE ŽUPANIJE © 2016 Frontier Theme